Een goed hotel runnen draait vandaag de dag maar om één ding: service. Tot in de puntjes. Niet zo vreemd ook dat wij daarom voor dit hotel de totale automatisering mochten verzorgen. En we mogen zeggen, dat iedereen daar ruimschoots profijt van heeft gehad: De (zakelijke) vakantievierder, vanwege het on-line boekingsgemak, de hypermoderne netwerkvoorzieningen en state-of-the-art congresmogelijkheden. En onze opdrachtgever vanwege een functionaliteitstoename van maar liefst 75%. Voor een hotel met een capaciteit van 365 kamers is dit letterlijk binnenlopen. En niet alleen met gasten.
Run a good hotel today means one thing: service. Service to perfection! Therefore, it was not a surprise when the hotel asked us to do their overall automation. A lot of people benefited from this decision: The (business) tourist, due to the on-line booking convenience, the ultramodern network facilities and state-of-the-art conference capabilities, and of course our client due to a 75% increase in functionality. For a hotel with a capacity of 365 rooms, we don’t need to convince you that this meant profit.